Dermalogica gezichtsbehandelingen

Elly de Cocq

 

11 jaar geleden werd ik de eerste depositeur in Nederland.  Marcel was toen net Dermalogica gaan importeren.   Na een weekend uitproberen werd ik verliefd op het merk. Dus pas op!

 

 

Dermalogica is marktleider op het gebied van huidverzorging in de salon. Omdat in de salon uw schone huid d.m.v. facemapping goed in kaart gebracht kan worden, is  het advies ook optimaal. Onze medewerksters zijn daarvoor speciaal opgeleid.

Vooruitstrevende kennis
Dermalogica, ontwikkeld in de USA, is de snelst groeiende professionele huidverzorgingscompany in de wereld en levert alles wat nodig is voor een gezonde huid. Dermalogica is een complete lijn van huid- en lichaamsverzorgingsproducten, onderzocht en ontwikkeld door het International Dermal Institute

Dermalogica was het eerste cosmetica bedrijf dat een lijst van ingrediënten maakte bij hun producten. De producten zijn vooral bekend om wat er niet in zit, zoals minerale oliën, lanoline, chemische geur- en kleurstoffen, geen alcohol of formaldehyde.

Verantwoorde ingrediënten
Het uitgangspunt van de hele filosofie achter dermalogica is dat de huid, gedurende een leven, constant aan verandering onderhevig is door interne en externe factoren. Een gediplomeerd huidverzorgingspecialiste is nodig om te beoordelen wat de huid nu nodig heeft.

Moderne benadering
Jane Wurwand (oprichtster van het dermalogica “International Dermal Institute in 1985 zegt: “Er wordt geen gebruik gemaakt van een indeling naar huidtype, het is de taak van de huidverzorgingspecialiste om een persoonlijk verzorgingsprogramma voor u samen te stellen naar de conditie en behoefte van de huid van dat moment”. “Wij geloven niet dat de huid alleen droog, vet of normaal is”. “Huidcondities veranderen continu door verschillende factoren zoals: leeftijd, milieu, hormonen, omgeving en weersinvloeden. Daarom is het niet meer van deze tijd om een huid levenslang of zelfs maar voor een maand te bestempelen als droog, vet of normaal”.

Een puur en eerlijk product, geen glamour
Over de cosmetica-industrie hangt een sluier van “glamour”, pakkende productbenamingen vol beloftes en misleidende verpakkingen. Er wordt vergeten waar het echt om draait, namelijk vernieuwende, moderne formules en verzorgingsprogramma’s die echt werken. Dermalogica staat voor een regelmatig bezoek aan de huidverzorgingspecialist, dagelijks gebruik van slimme producten voor thuis en een uitgebalanceerde kijk op het leven… Een no- nonsense filosofie die zowel man als vrouw aanspreekt.

dermalogica